جاذبه های گردشگری در استانبول
نوشته شده توسط : elham

جاذبه های گردشگری در استانبول

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول 

 

دیوارهای قسطنطنیه مجموعه ای از دیوارهای سنگی است که روزگاری برای حفاظت از شهر قسطنطنیه (استانبول امروزی) ساخته شد. این دیوار سنگی زمانی ساخته شد که قسطنطنیه به عنوان پایتخت امپراطوری روم برگزیده شد. این دیوارها به دستور کنستانتین کبیر ساخته شد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

این دیوارها در طول دوره عثمانی دست نخورده باقی ماندند تا اینکه در قرن 19 قسمت هایی از آن ها دچار تخریب شدند و از دهه 1980 میلادی تاکنون مرمت سازی گسترده ای بر روی این دیوارها انجام گرفته است. مسافران توراستانبول می توانند در کنار این دیوارهای تاریخی به قدم زدن پرداخته و از زیبایی های آن لذت ببرند.مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

 

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول

 

آبراهه والنس استانبول

 

آبراهه والنس استانبول یک سیستم آب‌ رسانی عمده برای قسطنطنیه بوده و یک آبراهه رومی می باشد که بیزانسی‌ها و عثمانی ها در گذشته از آن استفاده می کردند. آبگذر والنس در سال 368 میلادی ساخته شد پس از آن چندین بار بازسازی گردید و امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول به شمار می آید.مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. این آبراهه فاصله کمی تا شمال مسجد شاهزاده در استانبول دارد و در حد فاصل دانشگاه و مسجد سلطان احمد قرار گرفته است. این آبگذر از آجر و سنگ ساخته شده و 971 متر طول و حدود 8 متر عرض دارد. این آبراهه نام خود را از امپراطور والنس گرفته است که در قرن چهارم همزمان با اتمام ساخت آن حکومت می کرد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

 

آبراهه والنس استانبول

 مطالب مرتبط:

آبراهه والنس استانبول

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: